poniedziałek, 11 lutego 2013

Prolog...


 Wakacje, nowe przyjaźnie, nowe rzeczy- Czy młode dziewczyny wybiją się w ogromnym mieście i spotkają kogoś kto będzie warty zainteresowania ? Czy pokażą innym ludziom co to znaczy przyjaźń. Dwie nastolatki, jedne wakacje, wiele zdarzeń, wiele upadków, problemów, lecz te same osoby, te same charaktery, jednak czy jeden zespół zmieni je na lepsze czy może na gorsze... Tego dowiesz się czytając poskromione romantyzmem i zabawą powieść dwóch przyjaciółek wyjeżdżających daleko  by zapomnieć o raniących wydarzeniach, by pokazać światu na co je stać.
                                                In life beautiful there are only times

6 komentarzy:

  1. Kurde, zawsze chciałam współpracować z kims tak wspaniałym, jak wy. Niestety ja nie trafiam na takich ludzi i musze pracować sama ;)
    Super się zapowiada, napewno będę śledzić to, co się tutaj dzije :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki miło nam to słyszeć :*
    Nana ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog dopiero, ale bardzo mnie zainteresował <33
    Będę wpadać :)
    Zapraszam też do mnie, może się spodoba i skomentujesz :)
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się zapowiada *.*
    Będę czytać!I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawilaś mnie strasznie tym prologiem.
    Zapowiada się ciekawie, na pewno wpadne.


    http://yourselfinmyposition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekamy na 1 rozdział <3

    onlyyouharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń